Treceți la conținutul principal

Rugaciune pentru casa ce este suparata de duhuri rele





Se face mai întâi sfinţirea cea mică a apei.

Domnului să ne rugăm.

Doamne, Dumnezeul mântuirii noastre, Fiul Dumnezeului celui viu, Care Te porţi pe heruvimi; Cel ce eşti mai presus decât toată începătoria şi stăpânia şi puterea şi domnia; Tu cel mare şi înfricoşător peste toţi care sunt împrejurul Tău; Cel ce ai aşezat cerul deasupra noastră şi ai făcut pământul cu tăria Ta şi ai îndreptat lumea cu înţelepciunea Ta; Care cutremuri din temelie cele de sub cer, încât şi stâlpii lor se clatină; Cel ce zici soarelui şi nu răsare ascunzându‑se după stele; Care ameninţi marea şi o usuci pe ea; a Cărui mânie topeşte stăpâniile şi puterile, şi din pricina Căruia pietrele s‑au sfărâmat; Care ai zdrobit porţile cele de aramă şi zăvoarele cele de fier le‑ai rupt, pe cel tare l‑ai legat şi pe slujitorii lui i‑ai risipit; pe tiran cu crucea Ta l‑ai doborât şi pe balaur cu undiţa întrupării Tale l‑ai prins şi cu lanţuri l‑ai legat în întunericul iadului. Tu, Doamne, întărirea celor ce‑şi pun nădejdea în Tine, zidul cel tare al celor ce şi‑au pus încrederea în Tine, depărtează, izgoneşte şi împrăştie toată lucrarea diavolească, toată năvălirea satanei, toată bântuiala puterii celei potrivnice de la casa aceasta şi de la cei ce locuiesc în ea, care poartă semnul crucii Tale celei biruitoare şi înfricoşătoare împotriva demonilor şi care cheamă numele Tău cel sfânt.
Aşa, Doamne, Care ai izgonit legiunea de demoni şi ai poruncit duhului celui surd şi mut şi necurat să iasă din omul cel cuprins de el şi să nu se mai întoarcă; Cel ce ai nimicit toată tabăra vrăjmaşilor noştri cei nevăzuţi, iar credincioşilor ce Te cunosc pe Tine le‑ai zis: iată, vă dau vouă putere să călcaţi peste şerpi şi peste scorpii şi peste toată puterea vrăjmaşului, însuţi, Stăpâne, păzeşte pe toţi care sunt în casa aceasta de toată vătămarea şi ispita, izbăvindu‑i de frica de noapte, de săgeata ce zboară ziua, de lucrul ce umblă în întuneric, de întâlnirea cu demonul de amiază, pentru ca robii Tăi şi roabele Tale şi pruncii îndulcindu‑se de ajutorul Tău şi cu tabără îngerească fiind păziţi, toţi ca unul, într‑un gând, cu credinţă să cânte: Domnul este ajutorul meu şi nu mă voi teme de ce‑mi va face mie omul. Şi iarăşi: nu mă voi teme de rău, pentru că Tu cu mine eşti. Căci Tu eşti, Dumnezeule, întărirea mea, Stăpânitor tare, Domn al păcii, Tată al veacului ce va să fie şi împărăţia Ta este împărăţia veşnică. Că a Ta, a Unuia, este împărăţia şi puterea şi slava, împreună cu Părintele Tău cel fără de început şi cu Preasfântul Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.


Rânduiala care se face la casa sau la locul ce sunt supărate de farmece sau de descântece


Cine va voi să i se citească în casă aceste rugăciuni trebuie să postească în ziua aceea şi să facă milostenie după cum îi va fi puterea, şi cu râvnă să se roage lui Dumnezeu, dar mai întâi să se mărturisească. Deci preotul, în ziua în care urmează să săvârşească această rânduială, mai întâi să săvârşească Sfânta Liturghie. După aceea, binecuvântând după obicei, zice: Binecuvântat este Dumnezeul nostru…, Slavă Ţie, Dumnezeul nostru, slavă Ţie, împărate ceresc…, Sfinte Dumnezeule…, Preasfântă Treime…, Tatăl nostru…, Că a Ta este împărăţia… Şi troparele: Miluieşte‑ne pe noi, Doamne, miluieşte‑ne…, Slavă…, Doamne, miluieşte‑ne pe noi…, Şi acum…, Uşa milostivirii…, în care timp preotul tămâiază casa. Apoi: Doamne miluieşte (de 12 ori), Slavă… Şi acum…, Veniţi să ne închinăm… Şi Psalmul 69: Dumnezeule, spre ajutorul meu ia aminte… (caută‑l la pag. 325).

După aceea, preotul citeşte aceste
Rugăciuni
Domnului să ne rugăm.
Doamne Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Cel mai înainte de veci, fără de început şi de o fiinţă cu Tatăl cel fără de început, Dumnezeul cel viu, şi cu Duhul Lui cel fără de început şi nedespărţit; Care Te‑ai pogorât din cer şi, neschimbat, Te‑ai făcut om, ca pe om de înşelăciunea diavolului şi de chinuirea lui să‑l liberezi şi să strici toate facerile lui de rău cele diavoleşti; iar sfinţilor Tăi ucenici şi Apostoli le‑ai dat putere a călca peste şerpi şi peste scorpii şi peste toată puterea vrăjmaşului, Ţie acum noi nevrednicii slujitorii Tăi cu umilinţă ne rugăm: caută cu milostivire spre casa aceasta şi spre robii Tăi (N), şi de supărările cele rele ale oamenilor celor vicleni, ale otrăvitorilor şi descântătorilor, ale fermecătorilor sau fermecătoarelor şi ale diavolilor celor vicleni, izbăveşte pe aceşti bântuiţi şi înviforaţi, pentru că Ţie toate Îţi sunt cu putinţă: a le risipi cu iubirea de oameni şi în nimic a le face şi a le întoarce; pentru ca fără ispite să petreacă credincioşii robii Tăi (N) şi de acele supărări să petreacă în pace şi animalele şi toate cele din cuprinsul casei lor. Că Tu eşti Dumnezeul nostru, Care ne miluieşti şi ne mântuieşti şi Ţie slavă înălţăm, împreună şi Părintelui Tău celui fără de început şi Preasfântului şi Bunului şi de viaţă Făcătorului Tău Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.
Domnului să ne rugăm.
Vă blestem pe voi, atotviclenilor, începătorii răutăţilor, blestemaţilor şi urâţilor diavoli, de oriunde sunteţi şi oricâţi sunteţi, pe voi care otrăviţi şi fermecaţi locurile şi casele oamenilor, ale robilor lui Dumnezeu (N), pe voi, lucrătorii răutăţilor, împreună cu cel ce s‑a dat pe sine vouă, vicleanul om, ca să fiţi aduşi casei acesteia să o supăraţi şi cu rele năluciri şi cu bântuielile voastre să supăraţi şi să necăjiţi pe cei care locuiesc în ea şi împrejurul ei. Ci cu toată puterea numelui, a unuia Atotţiitorului Dumnezeu, în Sfânta Treime slăvit, a Tatălui şi a Fiului şi a Sfântului Duh şi cu puterea cinstitei şi de viaţă făcătoarei Cruci şi a mântuitoarelor Lui patimi, a morţii celei de viaţă făcătoare a Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos, cu a Cărui putere toate cele întunecate ale voastre şi stăpâniile şi chipurile cele împotriva a toată zidirea lui Dumnezeu şi chinuirea şi stricăciunea voastră, ca pe o nimica le‑a stins; cu tărie poruncesc vouă, viclenelor duhuri, degrab să fugiţi de la casa aceasta şi de la cei ce locuiesc în ea şi împrejurul ei, cu toate descântecele şi otrăvurile şi farmecele voastre; iar de acum niciodată să nu vă mai întoarceţi la ea ca să o supăraţi şi nicidecum să nu mai zăboviţi, o blestemaţilor şi lepădaţilor, ci să vă depărtaţi de aici cu toate facerile voastre de rău şi să daţi loc puterii lui Dumnezeu şi nemăsuratei Lui milostiviri şi harului Lui care zdrobeşte toate facerile voastre de rău.
Să vă certe pe voi puterea lui Dumnezeu, Care a certat pe vrăjitorii lui Faraon şi nălucirile farmecelor lor le‑a făcut fără putere. Să vă certe Acela cu puterea Căruia poruncind marele Pavel apostolul a făcut neputincioasă puterea vicleşugului vostru şi a orbit pe Elima vrăjitorul cel plin de toată înşelăciunea şi răutatea, vrăjmaşul a toată dreptatea şi diavolul, cu care voi mult stricaţi şi căile Domnului le răzvrătiţi. Să vă certe pe voi Acela cu al Cărui nume a poruncit marele Pavel apostolul duhului pitonicesc şi l‑a izgonit din fiica aceea care, cu descântecele ei, câştig mare da domnilor săi. Şi precum Iustina, cu semnul crucii lui Hristos Dumnezeul nostru, cu puterea Lui fiind îmbrăcată, pe oamenii vrăjitori şi pe voi diavolii v‑a biruit, nimica voi sporind; încă şi pe vrăjitorul şi slujitorul vostru Ciprian la slujirea Adevăratului Dumnezeu l‑a adus şi voi de frică şi de cutremur fiind cuprinşi aţi fugit; aşa şi acum să cadă peste voi şi să vă apuce spaimă, cutremur şi frică de la Dumnezeu atotţiitorul, Tatăl şi Fiul şi Sfântul Duh, Cel ce vă va doborî pe voi în focul cel nestins şi veşnic şi fără de sfârşit şi în el să vă chinuiţi în veci. Amin.
Apoi luând preotul apă sfinţită de la Botezul Domnului (iar, dacă nu are, să facă sfinţirea cea mică a apei), stropeşte casa şi locul casei pe din afară, cântând troparul de mai jos pe glasul al 5‑lea, ţinând crucea în mână şi botezând pe cei din casă:
Înviază Dumnezeu, risipindu‑se vrăjmaşii Lui şi fugind de la faţa Lui cei ce‑L urăsc pe Dânsul. Precum se împrăştie fumul şi nu mai este; precum se topeşte ceara de faţa focului, aşa să piară diavolii cei fermecători şi descântători de la faţa lui Dumnezeu; iar robii lui Dumnezeu, aceştia, să se bucure de Domnul şi să se veselească.

Zice şi aceasta:
Să fugă şi să se depărteze de la casa aceasta tot vicleanul diavol şi otrăvirea şi farmecele şi descântecele prin stropirea acestei ape sfinţite şi niciodată să nu se mai întoarcă, ci să se stingă; în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

RUGĂCIUNE DE ÎNDEPĂRTARE A FARMECELOR

Atunci când vrăjile sunt generalizate pe familie, casă, se zice rugăciunea de îndepărtare şi dezlegare a farmecelor şi vrăjilor: „ Î n numele Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh. Amin! (o închinăciune). Nădejdea mea este Tatăl, scăparea mea este Fiul, acoperământul meu este Duhul Sfânt, Treime Sfânta, slavă Ţie. Slavă Ţie, Dumnezeul nostru, ... ; împărate Ceresc, Mângâietorule, ... ; Tatăl nostru care eşti în ceruri.... Apoi: Pe tine te ştiu folositoare şi păzitoarea prea tare a vieţii mele, Fecioară, care risipeşti tulburarea năpastelor şi farmecelor şi goneşti asupririle diavolilor, aşadar, ţie mă rog totdeauna, izbăveşte-mă din stricăciunea chinurilor mele (de 3 ori). Apoi spui Crezul , Psalmul 139, Psalmul 53, Psalmul 24, Apoi rugăciunea pentru sporul casei:   Prea Sfântă Treime, ceea ce eşti în cer şi pe pământ şi vezi toate ce-s pe pământ, eu nu mă pot odihni în casa mea, sălaşul meu de răul vrăjmaşilor şi al pizmaşilor mei care s-au sculat cu multă

SE CITESC IMPOTRIVA VRAJMASILOR CARE TE ASUPRESC PSALMII

PSALMUL 3   1. Doamne, cât s-au înmulţit cei ce mă necăjesc! Mulţi se scoală asupra mea;  2. Mulţi zic sufletului meu: "Nu este mântuire lui, întru Dumnezeul lui! "  3. Iar Tu, Doamne, sprijinitorul meu eşti, slava mea şi Cel ce înalţi capul meu.  4. Cu glasul meu către Domnul am strigat şi m-a auzit din muntele cel sfânt al Lui.  5. Eu m-am culcat şi am adormit; sculatu-m-am, că Domnul mă va sprijini.  6. Nu mă voi teme de mii de popoare, care împrejur mă împresoară.  7. Scoală, Doamne, mântuieşte-mă, Dumnezeul meu, că Tu ai bătut pe toţi cei ce mă vrăjmăşesc în deşert; dinţii păcătoşilor ai zdrobit.  8. A Domnului este mântuirea şi peste poporul Tău, binecuvântarea Ta.   PSALMUL 19   l. Să te audă Domnul în ziua necazului şi să te apere numele Dumnezeului lui Iacob.  2. Trimită ţie ajutor din locaşul Său cel sfânt şi din Sion să te sprijinească pe tine.  3. Pomenească toată jertfa ta şi arderea de tot a ta bineplăcută să-I fie.  4. Dea ţie Domnul

RUGĂCIUNE PENTRU ÎMPĂCAREA CELOR ÎNVRĂJBIŢI

„O, Maică a lui Dumnezeu multpătimitoare, Ceea ce pentru curăţia Ta şi pentru nenumăratele suferinţe îndurate de Tine pe pământ, eşti mai presus decât toate fiicele pământului, primeşte suspinele noastre multîndurată şi ne păzeşte sub acoperământul milostivirii tale, căci alt adăpost şi solire caldă în afară de Tine nu avem, ci Tu, îndrăznire având către Cel născut din Tine, ajută-ne şi ne mântuieşte cu rugăciunile Tale ca fără de oprelişti să ajungem în împărăţia Cerurilor, unde împreună cu Toţi Sfinţii vom cânta Dumnezeului Celui în Treime, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin!” TROPAR  „Despietreşte inimile noastre cele învrăjbite, Născătoare de Dumnezeu, iar năvălirile celor ce ne urăsc le potoleşte şi toată strâmtorarea sufletului nostru o conteneşte. Ridicând ochii la Icoana Ta cea Sfântă ne umilim în faţa suferinţei şi milostivirii Tale pentru noi şi rănile Ţi le sărutăm, iar de săgeţile noastre care Te străpung ne înfricoşăm. Ci Tu, Maică Preamilostivă, nu ne